اطلاعیه وزارت ارشاد، حج واوقاف

bakhshi_admin
اطلاعیه

طوریکه هموطنان متدین ما در جریان قراردارند گروپی از اختطاف گران که میخواستند در روز جمعه مورخ 25 سنبله 1401یکنفر از هموطنان عزیز ما را اختطاف نمایند خوشبختانه از طرف مجاهدین امارت اسلامی در ساحه حوزه چهارم امنیتی کابل بالفعل دستگیر گردیدند، که یکتن از اعضای این گروه در بازرسی های اولیه خودرا منسوب به وزارت ارشاد، حج واوقاف معرفی نموده است.

نظر به بررسی که درمورد شخص مذکور انجام شده است قبلا مدت کوتاه منحیث نگهبان یکی از ملکیت های اوقافی توظیف و دوباره سبکدوش گردیده بود این وزارت به صراحت اعلان میدارد که موصوف کارمند رسمی ویاهم قراردادی بالفعل در مربوطات این اداره نمی باشد موضوع تحت بررسی رهبری این وزارت قرار دارد بعداز انجام تحقیق، شخصی که موصوف را قبلا منحیث نگهبان توظیف نموده بود نیز مجزات خواهد گردید.

وزارت ارشاد، حج واوقاف منحیث یکی از مهمترین ارگان سکتور دینی همچو اعمال خلاف شرع را به شدت نکوهش نموده و از شجاعت و دلیری نیروهای امنیتی و مجاهدین امارت اسلامی در راستای تأمین امنیت شهروندان کشور استقبال می نماید.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۴
Background image

دعوت نامه مطبوعاتی

کابل – افغانستان: قرار است فردا سه شنبه، ۷ حمل سال روان، کنفرانس خبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردد.

بناً از نمایندگان محترم رسانه ها دعوت به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۷
Background image

اطلاعیه وزارت ارشاد حج و اوقاف

 وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد برای حج سال جاری ۱۴۴۵هـ ق ثبت نام جدید نماید. به همین منظور به اطلاع عموم اشخاصی که در مرکز و ولایات قصد ادای حج را داشته باشند، جهت ثبت نام حج برای . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۶
Background image

نمایندگان محترم رسانها !

رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد که دور فراغت ستاژ امامت، انستیتوت تدریب الائمه، ششمین دور فراغت آموزش زبان عربی و اختتام مسابقه سیرة النبی صلی الله علیه وسلم را طی محفل . . .

بازگشت به اطلاعیه ها