آغاز برنامه پرداخت پول باقی مانده مصارف حج توسط وزیر ارشاد، حج و اوقاف

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۱/۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
توزیع پول

۱۴ صفر‌المظفر/۱۴۴۴ه.ق.(۱۹سنبله،۱۴۰۱)

در این محفل شیخ الحدیث دوکتور نور محمد ثاقب سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف، مولوی عارف الله عارف معین اداری و مالی، رؤسای مرکز این وزارت و عده‌ای از حجاج اشتراک داشتند.

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی سخنرانی شان گفت: این نخستین بار است که وزارت ارشاد، حج و اوقاف پول باقی مانده حجاج را دوباره برای شان تأدیه می کند.

دکتور ثاقب همچنان علاوه نمود، که به رهبری ا.ا.ا و اشراف وزارت ارشاد، حج و اوقاف تعدادی ازهموطنان ما امسال جهت ادای حج بیت الله شریف به کشور عربستان سعودی اعزام گردیدند، که الحمدالله با وجود مشکل محدودی زمان با نصرت ‌و فضل الله(ج) این پروسه با موفقیت سپری شد.

 نامبرده همچنان افزود: از حجاج پول مصارف حج به خاطر انتظامات شان اخذ گردیده بود؛ که به این منظور وزارت ارشاد، حج و اوقاف از هر فی نفر حاجی (۴۱۳۰) دالر اخذ نموده بود، خوشبختانه بعداز سنجیش و تصفیه مصارف حج، بالای هر حاجی(۳۶۱۴.۶۲) دالر مصرف وارد شده است و به مقدار (۵۱۵.۳۸) دالر پول هر حاجی باقی مانده است که امروز رسما برنامه پرداخت آن آغاز گردید.

ایشان در ادامه افزودند که حجاج سال۱۴۴۳ می توانند غرض دریافت پول متذکره خویش در مرکز به ریاست حج فرضی در مجتمع حجاج زون مرکز وزارت ارشاد، حج و اوقاف و در ولایات به ریاست های ارشاد، حج و اوقاف مراجعه نموده تا بعد از طی مراحل اسناد شان از طریق بانک ملی کشور پول خویش را اخذ نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

BACK TO NEWS