وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

bakhshi_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
ملاقات

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های مقیم خارج از کشور دیدار کرد.

ابتدا وزیر ارشاد، حج و اوقاف ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: افغانستان خانه مشترک همه افغانها است و از همه افغان هایی که در خارج از کشور هستند می خواهم بازگشته در عمران و آبادانی کشور سهم بگیرند.

 آقای ثاقب افزود، الحمدلله، نظام اسلامی، عدالت، انصاف و امنیت سراسری در کشور تامین شده است.

آبادی کشور، تحکیم ثبات اقتصادی و ایجاد سهولت های لازم برای هموطنان وظیفه و مسئولیت امارت اسلامی است و در این زمینه از هیچ گونه سعی و تلاش دريغ نمی کند.

  مسئولین امارت اسلامی کاملا متعهد به محو فساد اداری و ارائه خدمات معیاري و بهتر به هموطنان عزیز می باشند.

بعدا داکتر خوشحال روهی و چند نفر دیگر به نمایندگی از مهمانان و شخصیت‌های علمی صحبت نموده، گفتند: جای افتخار است که امارت اسلامی با امکانات مالی خود پروژه‌های بزرگ اقتصادی را آغاز کرده است، انحصار قدرت را ازبین برده و فساد اداری را به صورت کامل محوه نموده است.

همچنان آنها از تامین امنیت در کشور، منع مواد مخدر، عملی شدن پروژه‌های بزرگ انکشافی و از دستاوردهای گوناگون امارت اسلامی در بخش های مختلف ابراز قدردانی و خوشی نمودند

آنها اضافه کردند: تحت حاکمیت امارت اسلامی در بخش های مختلف به خصوص در بخش تجارت و سرمایه گذاری فرصت های زیادی مهیا گردیده است و همه هموطنان ما از مصؤنیت جانی و مالی برخوردارند.

در اخیر این نمایندگان گفتند که افغان های مقیم خارج از کشور آمادگی دارند تا ظرفیت ها و امکانات اقتصادی، علمی و اجتماعی خود را با امارت اسلامی در میان بگذارند و مصدر خدمت برای کشور عزیز خود گردند

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۱۴
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف از جریان امور کاری کمیته مسار الکترونیکی (سیستم پرینت ویزه حجاج) دیدار نمودند.

جمعه ۲۴ شوال المکرم ۱۴۴۵ق مطابق با ۱۴ ثور ۱۴۰۳ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دوکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف از جریان امور کاری کمیته مسار الکترونیکی که از طریق آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

BACK TO NEWS